Klacht: Ns wint , ik pak de auto

op 31 maart 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben helemaal totaal klaar met de ns
Ik heb zoveel ergernis en de daarbij getoonde arrogantie van de NS van je hebt het maar te slikke. Maakt het nog erger
Vandaag mijn dieptepunt
Elke dag dezelfee route om dezelfee tijd alleen nu 2 dagen de trein gemist omdat om 1513 en 30 sec de deuren dicht gingen en om 1514 reed hij weg
Vertrektijd is 1515
Dus na al die gemiste treinen vertrahingen bomvolle treinen is het nu zelfs niet meer voldoende om op tijd te zijn
Sta nu dus voor de 2 de keer achter elkaar een kwartier te wachten omdat de trein te vroeg vertrok jaja te vroeg
Ik ben er klaar mee, ik ben rug en hartpatient en kan me het staan en de ergernis niet meer veroorloven
Proficiat NS , jullie hebben net weer ruimte gevreeerd in onze overvolle treinen, ik ga voortaan met de auto
Heb het 3 jaar geprobeerd en heb in die 3 jaar maar 4 weken gehad waarin alles gewoon en op tijd reed
Wat een aanfluiting voor zo een groot bedrijf

Ik ben het vertrouwen volledig kwijt in de ns
Die worden door pluchezitters als rover ook nog eens overeind gehouden
Een jaar vrij eerste klas dat zou mij mild stemmen maar van boxtel zal dan wrs zeggen moet je wel snachts reizen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 april 2016 om 11:10 geantwoord

Heeft op 03 juni 2016 om 18:19 geantwoord

Is geen oplossing
Ben ook zeer verbaasd dat de klacht als opgelost te boek staat
Wilde hier een klacht over indienen over klacht.nl maar dat lukt maar niet
Heel vreemd

Alle klachten die gemeld zijn door Gre Kaark