Klacht: NS laat oneigenlijk abonnement doorlopen

op 20 juli 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 mei heb ik mijn abo bij NS beeindigd. Een paar weken later laad te NS mijn abonnement ineens doorlopen. Na veel gebel, aangetekende brieven en mails invoeren op het Eva systeem kreeg ik een brief van dhr. Willem van Olst dat het abonnement alsnog per medio mei beeindigd zal worden. Nu laat de NS mijn abo weer doorlopen en heb ik een deurwaarders kantoor op bezoek.
Ik heb geen contactpersoon bij de NS om dit op te lossen, behalve Willem van Olst. Alleen, zoals hij zelf aangeeft reageert hij pas op brieven/Eva mails na 4 tot 6 weken. Dat betekent dat de deurwaarder dan inmiddels al vorderingen heeft gelegd. Hoe kan een KLANTENSERVICE pas na 4 tot 6 weken reageren? Ik kom dus geen steek verder, heb deurwaarders over de vloer en geen abonnement.

Gewenste Oplossing:

1. direct stoppen met het versturen van aanmaningen, deurwaarders
2. compensatie voor uren die ik kwijt ben om dit op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 08 september 2015 om 06:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Is reeds afgehandeld door de klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door SdV2