Klacht: NS

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 07:03 geantwoord

Geachte mevrouw Paling - Beerschoten,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 13 april 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Onze excuses voor de late beantwoording.

U geeft aan dat er in april 2015 en april 2016 geld van uw rekening is afgeschreven en u wilt graag weten waar dat voor is. Graag leg ik dit uit.

U heeft een Dal voordeeluren. Dit abonnement is een doorlopend abonnement. We sturen u elk jaar in februari een e-mail met de mededeling dat het abonnement op het punt staat weer voor een jaar verlengt te worden. Zonder tegenbericht gaat het nieuwe contract jaar dan op 1 april.

Wilt u geen gebruik meer maken van uw abonnement dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van NS. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer 030 7515155.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie 1947