Klacht: Onredelijk incassobureau na 2.5 jaar

Willem vd burgt op 11 juli 2023 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg ineens een email van een incassobureau dat ik 122 euro moest betalen. Ik vraag om uitleg waar dit van is en toen kreeg ik pas na ruim 4 weken antwoord en ineens is het incassobedrag 301 euro.
Ik heb deze betaald om van het gezeur af te zijn en om verdere verhogingen te voorkomen maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Gewenste Oplossing:

Ik vind de verhoging niet terecht. Ik was welwillend om te betalen en stel gewoon een vraag waar de faktuur van is en dan moet ik ineens 180 euro meer betalen.
Ik wil deze verhoging terugbetaald krijgen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 14 juli 2023 om 08:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Willem vd burgt

Heeft op 14 juli 2023 om 09:19 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

I understand that 2.5 years ago you have send me an email about my debt. Thats oke. I havent respond to this because i was in an horrible time in my life. That was my fold and i understand that i have to pay the bill. However after youre last email i havent heart from you for 2 years. Maybe there was send something to the adres you have but that is the wrong adres. In that time i have been helped with my debt bij the goverment but because i havent heart from you, youre debt was not commited to the plan. Now i got an email from the incasso company and i ask where the bill is about and they respond with a larger bill. That is incorrect and i am very angry about that. If they just told me were it was about i would have payed the bill.
Now i had to pay 180 euro more because i just asked were the bill was about because i havent heart from you for 2 years. That is not normal

Alle klachten die gemeld zijn door Willem vd burgt