Klacht: Klacht over novalnet ag en Themys Dyke Rechtsanwälte GbR

Jefrey knoppien op 19 juli 2023 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg maandelijks een email van novalnet over een betaling voor een datingsite waar ik nooit opgezeten heb.ook staat er een ander adres bij mijn naam die niet bestaat.ik ben er dan ook niet op in gegaan,maar sinds kort krijg ik nu ook emails van Themys Dyke Rechtsanwälte GbR dat ze een deurwaarder willen sturen en ik een bedrag moet betalen en dat bedrag is bij elke email weer anders. Als ik een email wil sturen naar novalnet mijn mijn klacht lukt dat elke keer niet.

Graag zou ik willen dat deze emails stoppen.ik ga ook niet zomaar ergens voor betalen terwijl ik nooit op een site heb gezeten of lid ben geweest.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 19 juli 2023 om 12:44 geantwoord

Jefrey knoppien

Heeft op 19 juli 2023 om 15:02 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zo als ik het nu begrijp,zou ik dus alsnog moetten betalen? Voor iets waar ik me nooit voor heb aangemeld?

Op alle emails word ook een adres bij mijn naam vermeld die niet eens klopt.ik heb dit nagetrokken en dit blijkt niet eens te bestaan.dan kom ik uit op een kerkhof/begraafplaats.

Ik vind dit maar een apart iets en vertrouw het dan ook niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Jefrey knoppien