Klacht: betaling

sb222 op 05 mei 2025 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een anonement op de site ik had gebeld naar de site voor het zbonnement meteen op te zeggen ze zijden dat dat in orde was maar ik heb nog 4 maanden verder betaalt en nu kreeg ik een mail van radoslav koychen dat ik achterstand van betalingen mort betalen omdat ik dat credit bij de bank terug heb gevraagt terwijl ik het afgezegt heb ik zou nu 356,29 euro derict moeten betalen of ze gingen verdere stappen ondernemen maar ik laat dit niet zo als het moet ik heb heb abonnement opgezegt en nog4 maanden betaalt via nog nog novalt ik wil dat dit opgelost geraakt en ze me gerust laten wand ik betaal dit niet !!

Gewenste Oplossing:

gerust gelaten worden en niet betalen !

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht sb222

1 dag geleden - zielig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Novalnet AG

Heeft op 19 mei 2025 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sb222