Klacht: Automatische mandaten van mijn rekening

Frank Van Goethem op 12 maart 2024 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte ,
Er zijn al 4 maal bedragen van mijn rekening gegaan, zelfs na tweemaal telefonisch contact te hebben genomen om lidmaatschap te beëindigen.
Naderhand bevestiging van stopzetting automatische inning via mail . Doch blijft er regelmatig een bedrag van 59, 00 en nu één van 25,00 euro van mijn rekening te gaan.
Betaling was eenmaal gebeurd in januari dit jaar op dating site Tous les 2, met ID 1226691321. En IP adres 81.244.104.191.
Graag had ik een oplossing gezien met directe stopzetting van incasso Novaonet AG

Gewenste Oplossing:

Stopzetting automatische mandaten van Novalnet AG van mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Frank Van Goethem

1 jaar geleden - Geachte , Graag had ik die automatische mandaten stopgezet gezien, daar ik geen notitie heb of ken ,waarom deze nog uitgevoerd worden Mvg Frank

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Novalnet AG

Heeft op 04 februari 2025 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Van Goethem