Klacht: Automatische incasso

TimmermanB op 05 juli 2023 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben jullie hulp nodig er is iets fout gegaan met bank informatie en nu trekken ze om de zoveel dagen 56 euro van me rekening , kan iemand alstjeblieft helpen dit stop te zetten ?

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat dit gestopt word

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 06 juli 2023 om 07:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TimmermanB