Er word elke maand een bepaald bedrag afgehaald van mijn rekening alleen het word steeds meer en meer graag zou ik dit geld terug willen zien want het loopt steeds hoger op met het geld dat word afgenomen. Lees meer
Er is een bedrag van 37,50 afgehouden terwijl ik niks bij ze heb. Helemaal niks.
Dus is een beetje raar allemaal, en ik wil dat dit stopt en ga het bedrag laten terug boeken en hoop er niks meer van te... Lees meer
Op 1 april zag ik een afschrijving van € 35,70 Ik ken het (Duitse) bedrijf niet en heb ik ook nooit opdracht gegeven voor deze afschrijving. Graag uitzoeken wat voor een bedrijf dit is en graag terugboeking van dit bedrag.Morgen... Lees meer
Heb een bericht gekregen van een automatische machtiging van novalnet terwijl ik helemaal neen toestemming heb gegeven en wat is novalnet Lees meer
Automatische incasso wat ik niet wil Lees meer
Op 1 april zag ik een afschrijving van € 35,70 Ik ken het (Duitse) bedrijf niet en heb ik ook nooit opdracht gegeven voor deze afschrijving. Graag uitzoeken wat voor een bedrijf dit is en graag terugboeking van dit... Lees meer
Novalnet boekt 35,70 af via een sepa . waar ik geen opdracht toe gegeven heb. www.tech med .com.
Ken het bedrijf niet weet niet. Hoe komen ze aan mijn bankrekening nummer????? Heb inmiddels een stornerings opdracht gegeven. Wil dat Novalnet AG... Lees meer
Heb ooit ergens eenmalig geld aan over gemaakt. Nu werd er opeens 37,50 automatisch afgeschreven. Zag dat dit al eerder bij anderen voorkwam, maar wil hier voor in de toekomst vanaf. Heb het geld laten terug boeken. Omschrijving was: www... Lees meer
Ik heb inmiddels al heel veel afschrijvingen van Novalet en weet niet waar het vandaan komt, heb hun ook een mail gestuurd of het kan stoppen, ik wordt er helemaal gek van ik weet niet meer wat ik moet doen.... Lees meer
Er wordt bijna wekkelsijks, €40 afgenomen van me rekening. Lees meer