Klacht: Nota Maart 2017

op 07 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

DE nota die u mij gestuurd hebt over de maand maart is onwaarschijnelijk
hoog . daar ik hooguit 1of 2 x per week een puzzel uit de PZC of AD oplos en instuur . Op de SMS dienst heb ik gekeken ,en daar staan soms 20 sms op de zelfde tijd . Dat kan dus nooit kloppen ik ben 70 jaar en zo snel ben ik dus niet .

Als mijn Nota zoals altijd klopt ,maar dit slaat werkelijk nergens op. Mijn Nota waren altijd normaal,dus ik hoop dat u hier verandering inbrengt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Reactie van de melder van de klacht Marius Evertse

7 maanden geleden - Hopelijk wordt deze klacht snel opgelost . Bijvoorbaat hartelijk dank .

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 mei 2017 om 14:50 geantwoord