Klacht: Nog steeds in transit

op 10 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 september 2018 om 05:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Helaas heeft de verzender geen huisnummer vermeld op het label en hierdoor kan het pakket niet aan uw worden geleverd.

Wij adviseren u om contact op te nemen met onze Klantenservice via 020-5040500 en de correct aflever gegevens door te geven, zodat het pakket zsm aan u geleverd kan gaan worden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Soufiane123