Klacht: Nog steeds geenngeld terug!

op 01 juli 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat onze reis naar Rhodos werd geannuleerd en wij een andere reis naar de canarische eilanden hebben geboekt zouden wij het restant bedrag terug ontvangen. Dit hebben wij telefonisch afgesproken met Jip.
Helaas hebben wij nog steeds niets terug ontvangen. Als je probeert te bellen heb je 51 wachtenden voor je en beloven ze het terug te storten maar dat zijn loze beloftes!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik binnen een week mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 01 juli 2021 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Witt,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Allereerst onze oprechte excuses voor het feit dat de terugbetaling nog niet in orde is. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.
Om ervoor te zorgen dat de terugbetaling op korte termijn plaats zal vinden heb ik het verzoek tot terugbetaling nogmaals doorgegeven aan onze financiële afdeling en daarbij de urgentie hiervan aangegeven.
Zij hebben mij direct kunnen bevestigen dat de terugbetaling in ieder geval volgende week weer op de rekening zal staan.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Prijsvrij Vakanties

Heeft op 05 juli 2021 om 04:22 geantwoord

Eerst zien en dan geloven! Inmiddels bedrag terug ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda de.Witt