Klacht: Nog steeds geen service van hollands nieuwe

op 16 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al eerder een klacht op deze site geplaatst omtrent Hollands Nieuwe. Het gaat om de service van het bedrijf of eigenlijk het ontbreken ervan. Ik heb begin november gekozen voor een abonnement bij hollands nieuwe met een LG 9
toestel. Deze heb ik dan ook begin november ontvangen. De sim kaart zat er niet bij. Het abonnement zou in gaan op 4 december 2013. Dit omdat ik nummer behoud had aangevraagd.
Op 2 december ben ik gaan bellen met hollands nieuwe waar de sim bleef. Deze werd opgestuurd en was 3 december binnen. Eindelijk 4 december en toen begon de ellende.
Het toestel deed het niet want als ik hem aanzet en ik leg hem even aan de kant dan is hij na drie minuten weer volledig uitgeschakeld. Ik moet zelf de pin van de sim weer invoeren dus echt uit. Ik ben weken bezig geweest om een pakbon te krijgen aangezien deze ook niet mee was geleverd want een nieuwe toestel zat er niet in omdat de 7 dagen omruil garantie allang voorbij was. Ik heb ook meerdere keren uit gelegd dat ik het toestel niet uit kon proberen omdat ik geen passende sim had. Dat doet er allemaal niet toe. Hollands nieuwe zegt alleen regels zijn regels. Het toestel moest voor reparatie opgestuurd worden naar dynafix. Dit is natuurlijk al te bizar voor woorden maar goed ook dat hebben we gedaan. Toestel is afgelopen zaterdag terug gekomen maar er is niets gemaakt. Hij viel meteen weer volledig uit. Weer bellen en bellen bellen. Eindelijk iemand, Rene, van hollands nieuwe die me serieus nam. Mevrouw dit is niet goed ik ga ermee aan de slag. Ik ben al 60 euro bel en verzendkosten verder en dan niet al de tijd mee gerekend. Maar Rene zou mij terug bellen want dit was een drama verhaal en moest iets aan te doen zijn. Dit was maandag. Natuurlijk wordt je niet terug gebeld. Donderdag via de site, wat ze altijd zo graag willen, het verhaal nogmaals gedaan en gevraagd of ze willen reageren.
En nu komt het, de reactie. “Mevrouw wat naar voor u dat het allemaal zo is gelopen. Maar de regel is 7 dagen omruil garantie. Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd”. WAT!!!!! Dit wist ik al een maand maar jullie zouden met een oplossing komen maar dit…
Het a-sociaal, onbeschofte antwoord van Hollands nieuwe zegt genoeg. Ze willen niet eens de moeite nemen om je te woord te staan of zich enig sinds in te zetten voor de klant. Betalen mag je verder moet je het maar uit zoeken. Het toestel is niet door hun geleverd, de reparatie moet je zelf regelen ze hebben zelf het nummer van LG zelf doorgegeven om zich ervan af te maken.En dan overal maar zeggen het is opgelost. Nee de klant wordt aan zijn lot overgelaten en die moeten het maar uitzoeken.

Ik wil van mijn abonnement af en niets meer met ze te maken hebben. Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo behandeld.
Er is niemand bij hollands nieuwe die iets voorsteld die je te woord wil staan en een oplossing kan bieden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Hollandsnieuwe

3 jaren geleden - Beste klant, Naar aanleiding van uw klacht, heb ik u telefonisch gesproken. Ik heb u aangegeven het hele verhaal neer te leggen bij de desbetreffende afdeling met als verzoek om tot een passende oplossing te komen. Zodra het Webcare team terugkoppeling heeft ontvangen, zal ik telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 27 januari 2014 om 14:45 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u ondertussen via de mail geïnformeerd over de status. Zodra u het toestel nog een keer ter reparatie aanbiedt bij Dynafix,
kunt u ons het IRMA nummer mailen. Wij zullen deze case dan op laten pakken door een expert. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u altijd terecht op Facebook
of Twitter.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door anna esveld