Klacht: Nog steeds geen contact

op 21 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo, dit is de 3e maal dat ik een klacht verstuur.
De vorige klachten zijn opgelost staat op deze site maar dat is verre van waar.

Ik wil iets simpels regelen maar ik krijg het NIET via de site voor elkaar.
Ook heb ik géén Facebook en/of Twitter.
Heb alleen een telefoon en e-mail, thats it!!

Ik ga het probleem hier ook niet beschrijven want dan krijg ik toch alleen maar een zinloos linkje naar jullie website en/of Facebook/Twitter.
Op die manier blijven we bezig.

Ik wil heel graag dat jullie mij bellen op 0402444268 of b.g.g. op 0610011983. (ná 12:00 uur!! bereikbaar)
Dat is de enige oplossing waar ik tevreden mee ben.

Dus a.u.b. geen reacties met Facebook en/of twitterlinkjes en/of een link naar jullie website want dat gaat NIET werken.
Bel mij gewoon even, zo moeilijk is dat niet.

Vriendelijke groet, een zeer wanhopige klant.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 21 januari 2014 om 12:45 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht hier op klacht.nl hierbij mijn reactie. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Mij is duidelijk geworden wat u wenst te bereiken en ik heb u hierover te woord gestaan. Daarnaast heb ik u onze contactmogelijkheden gegeven.

Mocht u nog vragen voor ons hebben, kunt u in uw geval contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe