Klacht: nog steeds geen constant internet op mobiel

op 02 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

internet werkt wel op mijn mobiel maar alleen als ik de browser gebruik,zodra ik deze sluit valt ook het icoontje(H)weg.Dus geen whatsapp en facebook.Inmiddels heb ik al contact gehad met nokia,deze hebben me doorgestuurd naar een Nokia Store en die konden het niet oplossen.Een standaard mailtje om door te verwijzen naar de instellingen is zinloos omdat ik dat al tig keer heb gebrobeerd,met een andere telefoon heb ik het zelfde probleem.Ter info:Telefoon heeft het wel goed gedaan tot afgelopen woensdag,whatsapp is voldoende geinstalleerd en heb ook alle info ontvangen van hollandse nieuwe,ook de instellingen.Ik kom er niet aan uit,Nokia niet en ook niet in de winkel.De telefoon waar het om gaat is een nokia asha 302.

dat het eindelijk opgelost gaat worden,ik geen standaard mailtje ontvang en ik weer mobiel constant internet heb.

Heb het opgelost door niet de optie web te kiezen bij handmatig instellen maar toegangspunt te kiezen en daar verdere gegevens in te vullen maar voordat ik daar achter ben gekomen..grrrr

Bericht van Hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Beste Eddie, Heb je de volgende oplossingen geprobeerd? Wanneer deze ook niet werken, laat dit dan even weten dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Toestel reset: Schakel het toestel niet uit Haal de simkaart en batterij uit het toestel Wacht ongeveer een kwartiertje Plaats de simkaart en batterij opnieuw in het toestel Zet het toestel opnieuw aan Netwerk update: Selecteer: Settings Selecteer: Network Settings Selecteer: KPN (dit verzoek zal geweigerd worden) Selecteer: hollandsnieuwe/Vodafone Roaming op internationaal: Ga in het hoofdmenu van je toestel naar de optie hollandsnieuwe (vaak afgebeeld met het symbool van een simkaart). Hierin kies je: Roaming Diensten Vervolgens kies: je Mode En dan kies je: Manueel In dit menu kies je: Internationaal Hierna wordt de simkaart bijgewerkt. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht eddieril

5 jaren geleden - Geprobeerd maar heeft helaas geen effect. Dit onderstaande is niet mogelijk in een nokia asha 302 Netwerk update: Selecteer: Settings Selecteer: Network Settings Selecteer: KPN (dit verzoek zal geweigerd worden) Selecteer: hollandsnieuwe/Vodafone Wel simkaart bij laten werken maar dat werkt ook allemaal niet,volgens mij heb ik echt alles wel gebrobeerd inmiddels. Ik wacht jullie telefoontje wel af. Grtz Eddie

Reactie van de melder van de klacht eddieril

5 jaren geleden - is dan eindelijk opgelost door bij handmatig instellen niet de optie web te kiezen maar toeganspunt te kiezen en vanaf daar de instellingen te volgen.Het werkt weer nadat ik dit heb gedaan

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:33 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eddieril