Klacht: nl.droidboost.net /h

op 12 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

sinds april heb ik een aankoop bij derden op mijn telefoonrekening van dit bedrijf waar ik geen toestemming voor heb gegeven .ik weet ook niet hoe ze aan mij komen. ik betaal per week dus op dit moment 5 euro per week aan dit bedrijf????????
hoe kom ik van deze extra kosten af? ik kan dit niet missen …dus hoop ik dat u mij kunt helpen.ik vind dit een vorm van diefstal
bij voorbaat dank voor uw hulp

als ik weer opgelucht kan slapen en graag mijn geld terug .want als dit blijft en niet meer word...... kost dit mij 300 euro per jaar

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 27 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door poekiepiet