Klacht: nl.droidboost.net /h

op 12 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds april heb ik een aankoop bij derden op mijn telefoonrekening van dit bedrijf waar ik geen toestemming voor heb gegeven .ik weet ook niet hoe ze aan mij komen. ik betaal per week dus op dit moment 5 euro per week aan dit bedrijf????????
hoe kom ik van deze extra kosten af? ik kan dit niet missen …dus hoop ik dat u mij kunt helpen.ik vind dit een vorm van diefstal
bij voorbaat dank voor uw hulp

Gewenste Oplossing:

als ik weer opgelucht kan slapen en graag mijn geld terug .want als dit blijft en niet meer word...... kost dit mij 300 euro per jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 27 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door poekiepiet