Klacht: Terugboeking

Zekui op 16 april 2018 over Nieuwenhuis Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wachten al vanaf januari 2018 op een terugboeking van de Nieuwenhuis keukens gevestigd in Groningen. Het is nu april 2018!! De ene beweerd dat het nog in behandeling ligt, de ander beweerd dat het geld 4 april is overgeboekt (staat niet op mijn rekening!! Nummer is meerdere malen gecheckt!!) Dan ligt het weer bij het hoofdkantoor, dan dit dan dat…u word terug gebeld…(ook al drie x belooft en niet gebeurd)
Wat een zeer klantonvriendelijkheid gebeuren!!

Gewenste Oplossing:

Als het geld deze maand nog is teruggeboekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nieuwenhuis Keukens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nieuwenhuis Keukens in behandeling genomen

Bericht van Nieuwenhuis Keukens

6 jaren geleden - Beste mevrouw Kuiper, Zoals reeds aangegeven via facebook zijn wij dit voor u aan het nakijken en komen hier graag morgen bij u op terug. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Inge van Veen - Nieuwenhuis Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nieuwenhuis Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nieuwenhuis Keukens

Heeft op 17 april 2018 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kuijper,

Ik heb zojuist contact gehad met de afdeling administratie. Zij geven aan dat als u Rabobank als bank heeft het morgen op uw rekening staat en anders donderdag, uiterlijk vrijdag. Bij ons is de betaling aan u in ieder geval zeker verwerkt. Excuus voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Inge van Veen - Nieuwenhuis Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door