Klacht: Niets afgeleverd

op 15 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou vandaag bezorgd worden maar nee hoor. Ondanks dat we thuis waren geen pakket geleverd. Via de verzendlink zag ik dat het pakket bij een parcelshop 15 kilometer verderop is afgeleverd. Ook geen briefje van de chauffeur in de bus. Contact opgenomen met DPD maar ik moet dat pakket maar gewoon op gaan halen, punt!. En dan op de site zetten dat ze er alle mogelijke moeite aan doen om het pakketje bij de klant te krijgen.

Als het pakketje afgeleverd wordt waar het afgeleverd had moeten worden nl. bij mij thuis. Maar dat gaat natuurlijk niet meer gebeuren. Daar ga ik nl. niet op wachten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 februari 2018 om 09:08 geantwoord

Heeft op 17 februari 2018 om 08:55 geantwoord

Heb contact met DPD gehad hierover. Bemmel is 15 kilometer verderop (enkele reis) dichterbij is ook een parcelshop. DPD heeft toegezegd dat het pakket vandaag bij mij bezorgd zou worden.....echter........vandaag bericht dat het (jawel) in Bemmel afgeleverd gaat worden. Vooralsnog dus nog steeds geen pakket en weet ik ook niet wanneer ik het krijg. Het is mij bovendien een raadsel waarom het niet opnieuw bij mij aangeboden kan worden. Als ze van Veenendaal naar Bemmel kunnen rijden kunnen ze ook naar Ooij rijden.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia05