Klacht: Niet op plaats bestemming (Bussum-Zuid) aangekomen.

op 01 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag avond (28 mei 2016) vertrokken van Amsterdam Centraal om 11:52, richting Amersfoort Vathorst. Voor Weesp bleven we stilstaan, 10 minuten niets gehoord, toen bleek er een ongeluk te zijn geweest op Weesp en gingen we terug naar Amsterdam Centraal. Gevolg: er rijden geen treinen tot 04:00!! Er bleek € 20 van mijn OV chipkaart afgegaan te zijn en ik heb een taxi moeten nemen naar Bussum Zuid, kosten: € 70!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de € 20 van mijn chipkaart terug krijg en de € 70 van de taxi

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 07:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door paulverschoof