Klacht: Niet ontvangen nieuwe voordeeluren kaart

op 24 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij wilden17 mei een vrije reisdag opnemen.Op het station kwam te staan dat het pasje was verlopen.Dan maar naar huis.Onze pas was 8 mei verlopen.Wij hadden geen nieuwe pas gekregen.Gebeld met de klantenservice en uitgelegd.Het zou in orde komen.Inderdaad vrijdag20 mei kwamen de nieuwe passen.Maar even naar het station.Geen vrije reisdag April Mei .Weer gebeld,ja Mevr ze staan er nu op.Weer naar het station.Weer niet erop.Weer gebeld,nu blijkt dat ze op de zoek graakte pasjes staan. We zouden de zoekgeraakte passen op moeten zeggen en onze7e vrije reisdagkomt dan op onze nieuwe pasjes.Hoe moeilijk kan het zijn.Naar 3 keer 8km fietsen en 1 uur aan de telefoon ,en10 euro verbellen nog niks verder.Wij moeten Dinsdag echt met de trein .Los dat a,u.b op.

Los dit A.U.B.op.Ben er doodziek van

Mevr. AMENDT

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 08:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door KILF