Klacht: Niet nakomen van aankoopafspraak

op 20 mei 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Aankoopafspraak met verkoper gemaakt onder de voorwaarde dat ze de oude keuken verwijderen en nieuwe keuken plaatsen voor aankoopbedrag. Duidelijk aangegeven dat er ook geen nieuwe kosten bij zouden komen. Hiervoor aankoopopdracht getekend en aanbetaling gedaan. Nadat de keuken ingemeten was berichtte de verkoper ons met informatie over de te leggen leidingen en stucken van de muren. Hij gaf aan dat het aanpassen van de leidingen en stuckwerk voor eigen rekening is ondanks de gemaakte afspraak. Wij balen hier verschrikkelijk van. De discussie duurt al enkele weken en krijgen steeds meer spijt van de aankoop (terwijl we 7 jaar geleden uitstekende ervaringen hebben gehad met zelfde opdrachtstelling). Volgende week overleg met onze rechtsbijstandverzekering.

Als de Keukenconcurrent handelt zoals afgesproken is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneer Versteeg, Wat vervelend om te lezen dat u niet niet tevreden bent! Ik kan helaas op uw adresgegevens geen ordernummer vinden. Kunt u via webcare@keukenconcurrent.nl uw ordernummer doosturen? Ik help u graag verder! Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 01 juni 2016 om 10:28 geantwoord

Beste meneer Versteeg,

Inmiddels heeft mijn collega contact met u gehad en u een korting aangeboden om het extra meerwerk bij u uit te voeren. U bent daar mee akkoord gegaan.
Wij hopen dat u dit als een passende oplossing ziet zodat we door kunnen gaan met het bestelproces omtrent uw keuken.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Dre333@live.nl