Klacht: Niet meer mogelijk om achteraf te betalen.

Anita de Bot op 18 februari 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al heel veel bestellingen gedaan bij bol.com en altijd kon ik kiezen voor achteraf betalen.
Ook altijd netjes op tijd betaald.
Contact gehad met de klantenservice en zei vertelde me dat het hoofdkantoor er niks aan doet.
Was altijd heel tevreden met bol.com maar zo zijn ze mij kwijt als klant.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer gewoon kan kiezen voor achteraf betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita de Bot