Klacht: niet kunnen terug sturten

op 20 maart 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben al vele malen met jullie kontact opgenomen maar wij geraken er niet uit dus laten jullie mij geen andere keus dan hier mee naar buiten te komen en een advocaat te nemen.
ik werk voor de overheidsdienst en zal het nodige doen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terug heb zoals jullie reclame maken niet tevreden geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 april 2017 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Goris,

Naar aanleiding van ons contact hierover, sluit ik deze klacht af.

Vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Heeft op 19 april 2017 om 15:58 geantwoord

wij zijn zeer ontevreden over deze kwestie en ik zal al het nodige doen om dit op te lossen en ook via test aankoop in de media te krijgen hoe wij behandeld zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door kay1993