Klacht: Niet houden aan levertijd, geen spoedleveringen, brutale medewerkers

op 23 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via het internet een product besteld waarvan DPB die zou gaan leveren.
Dit zou 1 werkdag in beslag nemen bij navraag leverancier.
Contact opgenomen met DPB geven ze minimaal 2-3 werkdagen aan.
Ook aangegeven een spoedlevering te willen, waarbij de medewerkster aangeeft dit alleen de leverancier kunt regelen.
Aangegeven dat die aangaven dat ik het via DPB moest doen, waarop zij aangaf dat wij dit niet kunnen en dat ik pech heb en het maar ergens anders moet regelen.
Verder gaf ik aan dat het met spoed moest anders moest de hele order geannuleerd moest worden aangezien ik vertrek morgen.
Geeft de collega weer aan dat dit mijn probleem is.
Medewerker heet MARISKA en wou haar achternaam niet afgeven.

Spoedbezorging en als dit niet gebeurd een schade vergoeding of verzending naar het buitenland op hun kosten.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 mei 2016 om 13:05 geantwoord

Beste Daan,
Bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega en ik begreep dat je een pakket dat je vandaag hebt besteld, ook vandaag geleverd wil hebben? Helaas bieden wij deze service niet, dus ik ben bang dat we je daar niet verder mee kunnen helpen.
Groeten Hanneke

Heeft op 26 mei 2016 om 15:32 geantwoord

Die informatie klopt niet. Naast dat iets wellicht niet kan, is de manier waarop jullie medewerker mij toesprak mij niet gewenst. Als dit jullie bedrijf moet representeren dan zal ik voortaan zelf wel 3 keer zo hard nadenken als ik iets verstuurd wilt hebben, of kennissen dit.

Alle klachten die gemeld zijn door DaanDPBklacht