Klacht: Niet goedgekeurde betalingen aan droidboost.

op 02 februari 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds april 2016 wordt er maandelijks een bedrag via mijn Vodafone telefoonrekening doorgesluisd naar Cm Telecom aan droidboost. Totaal is dit bedrag ondertussen opgelopen tot €185,-. Ik heb nooit toestemming gegeven voor deze betaalde SMS dienst.

Ik ben tevreden als het volledige bedrag van €185,- is teruggestort naar mijn bankrekening en een schriftelijke uitleg ontvang hoe het kan dat er zonder (bewuste) toestemming geld via mijn telefoonrekening wordt afgeboekt. Ook zou ik graag willen weten hoe ik mij in de toekomst hier tegen kan beschermen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 28 februari 2017 om 11:12 geantwoord