Klacht: niet bezorgen pakket

op 06 augustus 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik wacht nu al bijna 4 weken op een pakketje dat via dpd verstuurd zou worden. Volgens track trace is dit pakket op 11 juli 2018 op het depot in Best aangekomen en sindsdien zit er geen beweging in. Ik heb gemaild, gechat en gebeld hierover zonder enig resultaat.

levering binnen twee dagen van het pakket.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 augustus 2018 om 12:19 geantwoord

Heeft op 20 september 2018 om 08:35 geantwoord

mijn feedback 22-08:
Ik zie niet in wat er opgelost is. DPD zou 7 augustus een onderzoek naar mijn pakket hebben gestart tot nu toe zonder resultaat. Naar aanleiding van mijn klacht geven ze aan het pakketnummer te hebben gevonden wat bij mij al sinds 6 juli bekend is. Voorts raden ze mij aan een nieuwe zending aan te vragen bij de verzender terwijl verzender in afwachting is van het DPD onderzoek. Dus wat hebben ze nu opgelost?
update 20-09:
DPD geeft toe dat pakket is verloren en compenseert € 22,- (waarde pakket € 127,99)

Alle klachten die gemeld zijn door saccado