Klacht: Niet bezorgd na 3 keer bellen

op 03 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,
Na 3 keer telefonisch contact en daarbij elke keer excuses, hebben wij ons pakketje nog niet ontvangen.
Er zou een foutief adres vermeld zijn. Door de klantenservice werd gezien dat het adres een bestaand adres is. Het pakketje is nota bene uit de bezorging gehaald en terug gegaan naar het depot. Door de klantenservice weer geactiveerd en het zou de volgende dag bezorgd worden. Niet dus. Nog 3 dagen de tijd gegeven..Nog niets.
Telkens als ik belde, stond ik 15-20 minuten in de wacht. Dat alleen al zorgt voor vreselijke ergernis. Elke keer werd toegezegd dat ons pakketje de volgende dag bezorgd zou worden.
Geen mail meer gehad en dus totaal niet op de hoogte gebracht van de staat van de bezorging.
Wat een enorme slechte service! Ook dat werd beaamd. Wat schiet ik ermee op?
Helemaal niets dus, als geen woord gehouden wordt.

Het lijkt me heel erg nodig dat jullie hier wat mee gaan doen. Dit is geen manier van doen naar klanten toe. In mijn geval was dat koffiepiraat en ik heb dit ook naar hen gemaild.

Samengevat zijn het dus 2 klachten: Slechte telefonische bereikbaarheid en zaken die toegezegd worden, die niet waargemaakt worden.

Hopelijk gaan jullie hier mee aan het werk om dit te verbeteren.

Hartelijke groet,

Tea van den Top

Gewenste Oplossing:

Als ik een mail krijg dat mijn pakketje de volgende dag bezorgd gaat worden, moet ik daar ook op kunnen rekenen.
Natuurlijk kan er sprake zijn van overmacht en daar heb ik zeker begrip voor maar bovenstaande slaat alles!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Tea,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb het even voor je nagekeken en kan 1 pakket terug vinden met pakketnummer 05308038424920.
Deze is 02-06 bij ons aangemeld en op 03-06 geleverd volgens afspraak.
Dit pakket is dus niet al eerder in uitlevering gegaan en komt dus niet overeen met hetgeen wat je opgeeft.
Zou je het pakketnummer willen toesturen van het pakket waarop dit heeft plaatsgevonden?
Dan kan ik nog even met je meekijken.
Alvast bedankt!

Hartelijke groet,
Stephanie

Heeft op 06 juni 2017 om 11:56 geantwoord

rstatus
Datum Tijd Plaats Pakketstatus
06.06.2017 07:21 Veenendaal (NL)
Onderweg voor uitlevering
30.05.2017 20:12 Veenendaal (NL)
We hebben je pakket niet volgens afspraak kunnen bezorgen. Onze excuses hiervoor.
30.05.2017 11:40 Veenendaal (NL)
Afleverpoging was niet succesvol
Onjuiste adresgegevens ontvanger
30.05.2017 08:16 Veenendaal (NL)
Onderweg voor uitlevering
30.05.2017 02:01 Veenendaal (NL)
Op het depot
29.05.2017 16:32 AMSTERDAM (NL)
Onderweg.
29.05.2017 15:35 AMSTERDAM (NL)
Ontvangen door DPD van afzender
29.05.2017 13:13 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
Dit is de hele gang van zaken.
Hierin is dus te zien dat het op 29 mei bij dpd is aangeleverd. Alle andere feiten heb ik in de klacht verwoord en ga ik niet meer herhalen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.van den Top