Klacht: Niet aankomen van pakket op de gewenste datum

op 10 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te beginnen met een onduidelijke tijd aangeven, heb ik de hele dag moeten wachten op mijn pakket. Er stond aangegeven dat het voor het eind van de middag bezorgd zou worden.
Dan ga ik van 18:00 uit.
Rond 18:03 krijg ik een bericht, dat het opeens morgen word bezorgd.
Nu is het zo dat ik morgen ook gewoon weer moeten werken.
En nu moet ik kijken wat de opties zijn!

Gewenste Oplossing:

Hoe zouden jullie mij tegemoet kunnen komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedmorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 september 2018 om 06:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jacksonxaaji