Klacht: Niet aangebeld

op 10 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou vandaag om 14:00 uur geleverd worden, nu kreeg ik een mail dat er is aangebeld maar niemand thuis was. Terwijl ik sinds vanochtend 9:00 uur aan het wachten ben op mijn pakketje, ik stond ook niet onder de douche want ik zat naast de bel ongeveer. Dus moraal van het verhaal, UPS heeft mijn pakketje weer mee terug genomen terwijl er absoluut NIET is aangebeld.

Als mijn pakketje in plaats van op een afleveradres is geleverd gewoon bij mij thuis wordt geleverd door aan te bellen en zich te verontschuldigen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 mei 2017 om 14:32 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Onze chauffeur is inderdaad om 11.46 uur bij u aan de deur geweest en heeft u helaas niet thuis aangetroffen. Als het goed is heeft de chauffeur een infonotice achtergelaten dat uw pakket bij een UPS Access Point geleverd wordt, namelijk :

RAINBOW COLOR COPY MIDDELBURG
DOMBURGS SCHUITVLOT ,21
MIDDELBURG 4331NE

Helaas kunnen wij niet nagaan of de chauffeur wel of niet heeft aangebeld, maar ik kan u verzekeren, dat het meer werk is voor een chauffeur om het pakket bij een Access Point te leveren, dan het is om het direct te leveren.

Mocht u het pakket alsnog geleverd willen hebben bij u thuis, dan adviseer ik u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice op 0900-2255877

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door elisajoannn