Klacht: Netwerk niet bereikbaar

op 28 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg geen oplossing voor het slechte netwerk van hollandsnieuwe. Ze geven geen telefoonnummer van klantenservice en bij de vragen op internet is mijn probleem niet opgelost. Kan niet bellen en sms’en

Gewenste Oplossing:

Dat ik de klantenservice telefonisch moet kunnen bereiken en netwerkproblemen moet opgelost worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 28 januari 2014 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl heb ik op 28 januari telefonisch contract met u opgenomen. Ik heb begrepen dat de netwerkproblemen inmiddels zijn opgelost.
U kunt ons telefoonnummer vinden via: http://bit.ly/1cldCfD onder het onderwerp 'contact'.

Mocht u nog vragen voor ons hebben, dan horen we graag van u via Twitter, Facebook of telefoon.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe, afdeling Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Platenburg