Klachten over NLE

Heeft u een klacht over Nederlandse Energie Maatschappij? Wij vinden dat heel vervelend voor u en helpen graag! Deze energiemaatschappij streeft voor goedkope... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 6 Energieleveranciers

98%
175 klachten gemeld
1 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
172 klachten opgelost
3.2 /10
193 stemmen
193

INCASSO van NLE zonder overstap gedaan te hebbeb

Klacht van op 30 augustus 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik ben al meer dan een jaar klant van Budgetenergie, heel tevreden. In januari maakte ze bekend dat ze gingen fusioneren met NLE zonder gevolgen voor de klanten. Budgetenergie kan mij niet helpen, ik moet bij NLE zijn. Ik contacteer NLE, vertel... Lees meer

Review van Abcdzp op 18 september 2018 over NLE

Wanneer Huismerk Energie ook accoord gaat dan ga ik ook accoord.

Review van Ibrahim1978 op 17 juli 2018 over NLE

Tevreden, jammer dat de klantenservice niet naar mijn verhaal wilde luisteren.

Review van rudolf01 op 10 juli 2018 over NLE

Ik ga helemaal akkoord met deze oplossing, het wordt geannuleerd door ons zoals hun ons aanbieden. Bedankt voor jullie hulp. Met vriendelijke groet Ingrid Scheppink

Review van aukjevanberkel op 04 juli 2018 over NLE

Ik vind het vreemd dat ik alleen maar telefonisch kan reageren. Mijn e-mail kan namelijk niet beantwoord worden. Dit kan echter wel via klacht.nl

Review van jheijkamp op 15 juni 2018 over NLE

Ik werd vanmorgen gebeld en nu netjes te woord gestaan. Wat betreft de eind afrekening is dit nu netjes opgelost. Wat betreft de communicatie voor mij wel maar voor andere klanten niet. Ik heb het mail adres klachten@nle.nl doorgekregen voor toekomstige email communicatie maar daar dit niet op de site van nle staat is dit voor klanten die dit adres niet kennen geen email contact mogelijk. Ik hoop dat nle voor klanten emailcontact mogelijk maakt voor klanten die gewoon een vraag heeft. Zoals nle meldt is telefonisch contact mogelijk maar voor veel zaken is schriftelijk te prefereren. Wat mij betreft is dit een voorwaarde om nogeens met nle in zee te gaan. Ik dank klacht.nl voor de geboden mogelijkheid mijn klacht hier te deponeren.

Review van Manusderolleman op 26 mei 2018 over NLE

super,heel vriendelijke dame aan de telefoon gehad, tevens een kaartje gehad met daarin een VVV kado bon

Review van JHEB op 09 mei 2018 over NLE

Nadat de klacht is geplaatst ontving ik spoedig een reactie.

Review van roos93 op 01 mei 2018 over NLE

Top, bedankt. Uit administratie heb ik nog na kunnen kijken dat ik Anna 18 december 2017 heb verstuurd.

Review van Rob vaal op 07 mei 2018 over NLE

Ik ben heel blij wat super blij

Review van HatseflatsieHAT133 op 27 maart 2018 over NLE

Graag nog even een bevestiging per mail!
Bedankt voor de fijne oplossing!
Vriendelijke groet,
Judith