Opzeggen onmogelijk
Klacht van John2583 op 15 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Klacht is identiek aan https:www.klacht.nlopzeggen-alles-in-1-contract-wordt-vrijwel-onmogelijk-gemaakt Lees meer

Heeft u een klacht over Nederlandse Energie Maatschappij? Wij vinden dat heel vervelend voor u en helpen graag! Deze energiemaatschappij streeft voor goedkope... Lees meer >
Klacht van John2583 op 15 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Klacht is identiek aan https:www.klacht.nlopzeggen-alles-in-1-contract-wordt-vrijwel-onmogelijk-gemaakt Lees meer
Klacht van aswinkelsb op 14 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Alleen een offerte per email gekregen. Nooit om gevraagd. En dus ook niet gereageerd. (Waarom zou ik moeten reageren op elk ongevraagd reclamemailtje?!) Twee weken later kreeg ik een opgewekt mailtje waarin stond dat ik klant geworden ben en dat ze geld... Lees meer
Klacht van mevr.Tamminga op 13 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Sinds maandagmiddag krijg ik elke keer de melding op mijn tv scherm ; Zender niet beschikbaar. Zap naar andere zender of reset modem. Ik heb zowel de modem als de router diverse malen gereset. Dan gaat het voor een half... Lees meer
Klacht van LDN op 12 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Na het beëindigen van het contract op 5 februari 2019 wordt toch nog een termijnbedrag voor de periode na de beëindigingsdatum automatisch geïncasseerd. Hier heb ik een email over gestuurd. Daar is ook een flauwe excuus email over ontvangen. Het geïncasseerde bedrag... Lees meer
Klacht van krisjoosen@gmail.com op 12 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Geachte, Ik heb een jaar geleden een contract afgesloten bij NLE, en dit heb ik gedaan bij een deur verkoper. Deze had veel mooie beloftes en praatjes, maar nu blijkt dit alles gelogen te zijn. Ik zat bij Essent goedkoper dan... Lees meer
Klacht van n.brunobeco op 11 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Een wervingsbureau die voor de NLE actief is op zakelijke klanten heeft zonder mijn toestemming mijn privé aansluiting die bij de Nuon was naar de NLE verplaatst onder mijn bedrijfsnaam. En daar kwam ik achter omdat ik van de Nuon... Lees meer
Klacht van Marlies_27 op 11 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Ik heb afgelopen week de welkomstbox mogen ontvangen voor de alles in 1 pakket van NLE. Naast dat de experiaboxadapter er na 3 dagen er al mee heeft opgehouden, kom ik bij nadere inspectie achter dat de Wi-Fi versterker (die in... Lees meer
Klacht van Marlies_27 op 11 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Na anderhalve maand wachten op mijn internet bij NLE, was het afgelopen donderdag eindelijk zo ver, de monteur kwam voor het installeren van de experiabox v10. Deze kwam al erg bekrast uit de doos, maar hij deed het en ik had... Lees meer
Klacht van 2612sv op 08 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
ik heb in jan. een melding gedaan voor een automatische incasso op een ander rekening nu ben ik 5febr. gebeld of mijn rekening klopte en tot mijn verbazing krijg ik een mail dat met een rekening niet betaald is en... Lees meer
Klacht van svds op 07 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Per 27-12-2019 ben ik overgestapt naar een andere provider zowel van NLEx als die andere provider hebben mij daarover een mail gestuurd. Toch had NLEx voor januari een bedrag afgeschreven wat uiteindelijk een fout bleek te zijn en is dat... Lees meer
Aangezien een klacht rechtstreeks naar NLex sturen (praktisch) onmogelijk is, ben ik zeer tevreden dat ik de klacht via klacht.nl heb kunnen indienen.
Bedankt klacht.nl
Compliment van Fred Bravenboer op 29 januari 2019 over NLE
Goed opgelost.
Compliment van Benedictine1972 op 08 januari 2019 over NLE
Ik weet nu dat ik bij mocht het nog is gebeuren ook een betalings herrinnering kan sturen .
Na de klacht hier waren ze snel met de betaling
Bedankt voor jullie hulp
Het is jammer dat het zo is gegaan. bedankt dat voor de geboden oplossing en de menselijkheid. Ik hoop dat het in de toekomst gelijk word gehandeld.
Compliment van Mevrouw de Bruijn op 20 december 2018 over NLE
ik ga ervanuit dat het nu dan toch opgelost is, het heeft wel wat voeten in aarde gehad, jammer dat er eerst websites zoals deze ingeschakeld moeten worden voordat je klacht serieus genomen wordt door bedrijven.
Wanneer Huismerk Energie ook accoord gaat dan ga ik ook accoord.
Compliment van Ibrahim1978 op 17 juli 2018 over NLE
Tevreden, jammer dat de klantenservice niet naar mijn verhaal wilde luisteren.
Ik ga helemaal akkoord met deze oplossing, het wordt geannuleerd door ons zoals hun ons aanbieden. Bedankt voor jullie hulp. Met vriendelijke groet Ingrid Scheppink
Compliment van aukjevanberkel op 04 juli 2018 over NLE
Ik vind het vreemd dat ik alleen maar telefonisch kan reageren. Mijn e-mail kan namelijk niet beantwoord worden. Dit kan echter wel via klacht.nl
Ik werd vanmorgen gebeld en nu netjes te woord gestaan. Wat betreft de eind afrekening is dit nu netjes opgelost. Wat betreft de communicatie voor mij wel maar voor andere klanten niet. Ik heb het mail adres klachten@nle.nl doorgekregen voor toekomstige email communicatie maar daar dit niet op de site van nle staat is dit voor klanten die dit adres niet kennen geen email contact mogelijk. Ik hoop dat nle voor klanten emailcontact mogelijk maakt voor klanten die gewoon een vraag heeft. Zoals nle meldt is telefonisch contact mogelijk maar voor veel zaken is schriftelijk te prefereren. Wat mij betreft is dit een voorwaarde om nogeens met nle in zee te gaan. Ik dank klacht.nl voor de geboden mogelijkheid mijn klacht hier te deponeren.
Compliment van Manusderolleman op 26 mei 2018 over NLE
super,heel vriendelijke dame aan de telefoon gehad, tevens een kaartje gehad met daarin een VVV kado bon
Nadat de klacht is geplaatst ontving ik spoedig een reactie.
Top, bedankt. Uit administratie heb ik nog na kunnen kijken dat ik Anna 18 december 2017 heb verstuurd.
Ik ben heel blij wat super blij
Compliment van HatseflatsieHAT133 op 27 maart 2018 over NLE
Graag nog even een bevestiging per mail!
Bedankt voor de fijne oplossing!
Vriendelijke groet,
Judith
Compliment van Iloontje12 op 02 maart 2018 over NLE
Bedankt voor het annuleren en het oplossen van mijn klacht.
Compliment van info@romkepostma.nl op 02 maart 2018 over NLE
Ik heb eerst even een week gekeken of de oplossing ook de juiste was en tot dusver is dat zo. Niet 10 keer per avond uitval.
Goedemorgen,
Na diverse malen telefonisch contact gehad te hebben is de verbinding vrij gegeven. Zodat ik de omschreven scan's kon uitvoeren en toen bleek er een Trojaan op een pc te staan.
NLEx heeft aangegeven de protocollen hier omtrent te veranderen zodat klanten vooraf geïnformeerd zullen worden.
Wat betreft de compensatie, bedankt, dit dekt de gemaakt kosten.
Goede zaken verder!
Omdat er zo slechte telefoon gesprekken waren en en er wachttijden van wel tweemaal 40 en 48 minuten en na eindelijk een telefoongesprek plaats vond werden we weer in de wacht gezet en werd het gesprek gewoon afgebroken .Na dat er weer een gesprek is geweest met een mevrouw Clazina die mij keurig te woord heeft gestaan is het tot een goed einde gekomen en word het bedrag door mij over gemaakt.
bedankt! ja, graag!