betreft voormalig klant nummer 5208989 Maessen Maasbree
Goedeavond, vorig jaar ben ik gebeld door uw bedrijf om het lopende contract om te zetten naar engie. Dit omdat u uw klanten niet wilde treffen mocht uw bedrijf failliet gaan. In die tijd... Lees meer
2 maanden na beëindiging contract, teveel aan betaalde voorschot nog steeds niet teruggestort. Na een aantal telefoontjes en e-mails waarin ze beloven het geld over te gaan maken, nog steeds niets overgemaakt!! Echt een malafide bedrijf… Lees meer
Helaas na 3 kwartier in de wacht gestaan te hebben opgehangen.
Schandalig om de klanten zo aan het lijntje te houden. Lees meer
Ik heb eindelijk iemand gesproken vorige week en ze zouden het aanpassen. Het bedrag zou 255 worden per maand met terugwerkende kracht. Ik had zelf al 133 betaald over oktober dus dan zouden ze 122 euro incasseren over oktober en... Lees meer
NLE heeft na het sturen van enkele mails aan mijn inmiddels overleden vader, zonder toestemming het energiecontract van mijn moeder (die niet digitaal vaardig is) in 2021 veranderd in variabel. Hierover is geen bevestigingsbrief gestuurd. Bij het wijzigen van het... Lees meer
Ook hier, zonder enige kennisgeving vooraf, saldering per maand. Ik ben het er niet mee eens.
NLE is niet te bereiken via mail om een klacht hierover in te dienen. De telefonische wachtlijn is beperkt open en heeft ellenlange wachtrijen. Lees meer
wil meter standen doorgeven niet mogelijk en zijn zonder ellenlange wachttijden niet te bereiken Lees meer
Ik sluit mij aan bij de al ingediende klachten over saldering en de te late informatie over verhoging van de energietarieven, die niet conform zijn volgens de wet en toezichthouder. Lees meer
Zonder enige notificatie vanuit NLE, zijn ze schijnbaar begonnen met maandelijks salderen in plaats van jaarlijks.
Klacht: NLE handelt niet volgens de wet waarin staat dat er jaarlijks gesaldeerd dient te worden
... Lees meer
Zonder enige notificatie vanuit NLE, zijn ze schijnbaar begonnen met maandelijks salderen in plaats van jaarlijks. Dit kost ons nu honderden euro's en als we dit vooraf hadden geweten hadden we tijdig kunnen overstappen naar een andere maatschappij.
Klacht: NLE... Lees meer