Klachten over NLE

Heeft u een klacht over Nederlandse Energie Maatschappij? Wij vinden dat heel vervelend voor u en helpen graag! Deze energiemaatschappij streeft voor goedkope... Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 7 Energieleveranciers

90%
3.4 /10
220 stemmen
220

Compliment van ABGott op 11 februari 2019 over NLE

Aangezien een klacht rechtstreeks naar NLex sturen (praktisch) onmogelijk is, ben ik zeer tevreden dat ik de klacht via klacht.nl heb kunnen indienen.
Bedankt klacht.nl

Compliment van Benedictine1972 op 08 januari 2019 over NLE

Ik weet nu dat ik bij mocht het nog is gebeuren ook een betalings herrinnering kan sturen .
Na de klacht hier waren ze snel met de betaling
Bedankt voor jullie hulp

Compliment van Mister_ Y op 11 december 2018 over NLE

Het is jammer dat het zo is gegaan. bedankt dat voor de geboden oplossing en de menselijkheid. Ik hoop dat het in de toekomst gelijk word gehandeld.

Compliment van Mevrouw de Bruijn op 20 december 2018 over NLE

ik ga ervanuit dat het nu dan toch opgelost is, het heeft wel wat voeten in aarde gehad, jammer dat er eerst websites zoals deze ingeschakeld moeten worden voordat je klacht serieus genomen wordt door bedrijven.

Compliment van Abcdzp op 18 september 2018 over NLE

Wanneer Huismerk Energie ook accoord gaat dan ga ik ook accoord.

Compliment van Ibrahim1978 op 17 juli 2018 over NLE

Tevreden, jammer dat de klantenservice niet naar mijn verhaal wilde luisteren.

Compliment van rudolf01 op 10 juli 2018 over NLE

Ik ga helemaal akkoord met deze oplossing, het wordt geannuleerd door ons zoals hun ons aanbieden. Bedankt voor jullie hulp. Met vriendelijke groet Ingrid Scheppink

Compliment van aukjevanberkel op 04 juli 2018 over NLE

Ik vind het vreemd dat ik alleen maar telefonisch kan reageren. Mijn e-mail kan namelijk niet beantwoord worden. Dit kan echter wel via klacht.nl

Compliment van jheijkamp op 15 juni 2018 over NLE

Ik werd vanmorgen gebeld en nu netjes te woord gestaan. Wat betreft de eind afrekening is dit nu netjes opgelost. Wat betreft de communicatie voor mij wel maar voor andere klanten niet. Ik heb het mail adres klachten@nle.nl doorgekregen voor toekomstige email communicatie maar daar dit niet op de site van nle staat is dit voor klanten die dit adres niet kennen geen email contact mogelijk. Ik hoop dat nle voor klanten emailcontact mogelijk maakt voor klanten die gewoon een vraag heeft. Zoals nle meldt is telefonisch contact mogelijk maar voor veel zaken is schriftelijk te prefereren. Wat mij betreft is dit een voorwaarde om nogeens met nle in zee te gaan. Ik dank klacht.nl voor de geboden mogelijkheid mijn klacht hier te deponeren.

Compliment van Manusderolleman op 26 mei 2018 over NLE

super,heel vriendelijke dame aan de telefoon gehad, tevens een kaartje gehad met daarin een VVV kado bon

Compliment van JHEB op 09 mei 2018 over NLE

Nadat de klacht is geplaatst ontving ik spoedig een reactie.

Compliment van roos93 op 01 mei 2018 over NLE

Top, bedankt. Uit administratie heb ik nog na kunnen kijken dat ik Anna 18 december 2017 heb verstuurd.

Compliment van Rob vaal op 07 mei 2018 over NLE

Ik ben heel blij wat super blij

Compliment van HatseflatsieHAT133 op 27 maart 2018 over NLE

Graag nog even een bevestiging per mail!
Bedankt voor de fijne oplossing!
Vriendelijke groet,
Judith

Compliment van Iloontje12 op 02 maart 2018 over NLE

Bedankt voor het annuleren en het oplossen van mijn klacht.

Compliment van info@romkepostma.nl op 02 maart 2018 over NLE

Ik heb eerst even een week gekeken of de oplossing ook de juiste was en tot dusver is dat zo. Niet 10 keer per avond uitval.

Compliment van WK1980 op 22 februari 2018 over NLE

Goedemorgen,

Na diverse malen telefonisch contact gehad te hebben is de verbinding vrij gegeven. Zodat ik de omschreven scan's kon uitvoeren en toen bleek er een Trojaan op een pc te staan.

NLEx heeft aangegeven de protocollen hier omtrent te veranderen zodat klanten vooraf geïnformeerd zullen worden.

Wat betreft de compensatie, bedankt, dit dekt de gemaakt kosten.

Goede zaken verder!

Compliment van Ans32 op 23 februari 2018 over NLE

Omdat er zo slechte telefoon gesprekken waren en en er wachttijden van wel tweemaal 40 en 48 minuten en na eindelijk een telefoongesprek plaats vond werden we weer in de wacht gezet en werd het gesprek gewoon afgebroken .Na dat er weer een gesprek is geweest met een mevrouw Clazina die mij keurig te woord heeft gestaan is het tot een goed einde gekomen en word het bedrag door mij over gemaakt.

Compliment van Yunen op 12 januari 2018 over NLE

bedankt! ja, graag!