Mijn Klacht:
Helaas na 3 kwartier in de wacht gestaan te hebben opgehangen.
Schandalig om de klanten zo aan het lijntje te houden.
Gewenste Oplossing:
Bel mij!!!!!!
Ik heb hulp nodig van medewerker
Kan niet inloggen

Joke Berkhout op 31 oktober 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers
Helaas na 3 kwartier in de wacht gestaan te hebben opgehangen.
Schandalig om de klanten zo aan het lijntje te houden.
Bel mij!!!!!!
Ik heb hulp nodig van medewerker
Kan niet inloggen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 31 oktober 2022 om 15:36 geantwoord
Beste mevrouw,
Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken. Door een combinatie van factoren, waar u wellicht iets van meegekregen heeft, is het erg druk op onze klantenservice.
Om uw vragen te beantwoorden, heb ik uw gegevens opgezocht. Helaas is uw adres, e-mailadres en telefoonnummer niet bekend bij ons. Ook is het klantnummer dat u doorgeeft onbekend. Dit is dan ook de reden dat u niet kunt inloggen op Mijn NLE. Ik sluit daarom uw klacht.
Heeft u toch nog andere vragen, kunt u ook met ons chatten via:
https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice
Met vriendelijke groet,
NLE Webcare
Heeft op 31 oktober 2022 om 17:53 geantwoord
Blijft het feit dat wij Te Lang aan het (telefoon)lijntje gehouden worden!!!!
En klantnummer staat op een oude rekening.
Dus nu?....zoek het maar uit?
Joke