Klacht: Niet bereikbaar!!!!

Joke Berkhout op 31 oktober 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas na 3 kwartier in de wacht gestaan te hebben opgehangen.
Schandalig om de klanten zo aan het lijntje te houden.

Gewenste Oplossing:

Bel mij!!!!!!
Ik heb hulp nodig van medewerker
Kan niet inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 31 oktober 2022 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken. Door een combinatie van factoren, waar u wellicht iets van meegekregen heeft, is het erg druk op onze klantenservice.

Om uw vragen te beantwoorden, heb ik uw gegevens opgezocht. Helaas is uw adres, e-mailadres en telefoonnummer niet bekend bij ons. Ook is het klantnummer dat u doorgeeft onbekend. Dit is dan ook de reden dat u niet kunt inloggen op Mijn NLE. Ik sluit daarom uw klacht.

Heeft u toch nog andere vragen, kunt u ook met ons chatten via:

https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Joke Berkhout

Heeft op 31 oktober 2022 om 17:53 geantwoord

Blijft het feit dat wij Te Lang aan het (telefoon)lijntje gehouden worden!!!!
En klantnummer staat op een oude rekening.
Dus nu?....zoek het maar uit?
Joke

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Berkhout