Klacht: Maandelijks salderen en niet bereikbaar

SharonCvL op 06 oktober 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook hier, zonder enige kennisgeving vooraf, saldering per maand. Ik ben het er niet mee eens.
NLE is niet te bereiken via mail om een klacht hierover in te dienen. De telefonische wachtlijn is beperkt open en heeft ellenlange wachtrijen.

Gewenste Oplossing:

Ik wens saldering per jaar, zoals besproken in de Tweede Kamer d.d. 23-09-2022.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 10 oktober 2022 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Zojuist heeft u een reactie per e-mail ontvangen. Ik ga ervan uit dat deze u voldoende informatie geeft. Uw klacht wordt hier gesloten.

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door SharonCvL