NLE is schijnbaar gestart met het maandelijks salderen zonder hier expliciet melding van te maken. Op de site staat dan ook nog steeds:
Bij NLE vergoeden we de teruggeleverde elektriciteit tot het eigen jaarverbruik 1 op 1. Dat betekent... Lees meer
Bij herhaalde e-mails aan NLE te hebben toegezonden aangaande jaarafrekening reageert NLE hier niet op. Ook telf. wil NLE geen goede tekst en uitleg aan ons geven noch hun e-mail adres.Op hun site staat duidelijk vermeld dat dit... Lees meer
In het maandelijks energierapport is het tarief voor elektrisch normaal 0,68848 opgave aug 0,46129
... Lees meer
Ik las dat NLE opeens per maand saldeert. Ik heb drie weken geleden 5000 euro zonnepanelen laten plaatsen en wist dit niet. Ik voel mij compleet bedonderd en ben radeloos.
Ik kan nergens anders heen ivm de hoge tarieven. Aan de... Lees meer
Afgelopen periode 11 juli - 10 augustus kreeg ik geen nota omdat het verbruik van energie minder was dan de opbrengst van de panelen. Het voorschot bedrag werd niet ingehouden. Liever heb ik dat het voorschot bedrag wel ingehouden wordt.... Lees meer
Over de maanden juli en augustus heb ik geen overzicht ontvangen. Ook staat het niet in mijn NLE vermeld.
Graag wil ik het alsnog ontvangen. Lees meer
op de site van NLE staat dat ze per jaar salderen. Maar in de laatste 2 mails over mijn variabele tarieven werden ze er steeds vager over. op de laatste mail (tarieven voor september) staat plotseling dat de terugleververgoeding per... Lees meer
Ik probeer NLE telefonisch te bereiken eerst 35 min in de wacht toen verbinding weg en nu sta ik al weer meer als een uur in de wacht en nog niks! Ik moet mijn contract verlengen, en ik zou daar... Lees meer
Ik probeer al 6 dagen met nle on contact te komen omdat er iets in mijn betaling niet klopt . Mailen kan niet meer ik krijg een auto replay . De site geeft een chat aan als je die aanklikt... Lees meer
Helaas tot op heden het teveel betaalde Voorschot nog niet teruggekregen.
Op de papieren van NLE staat dat binnen 14 dagen het geld op je rekening moet staan maar helaas. Verschillende keren gebeld en het probleem zou worden opgelost maar... Lees meer