Mijn Klacht:
wil meter standen doorgeven niet mogelijk en zijn zonder ellenlange wachttijden niet te bereiken
Gewenste Oplossing:
mailadres van hun voor fatsoenlijke correspondentie

wil meter standen doorgeven niet mogelijk en zijn zonder ellenlange wachttijden niet te bereiken
mailadres van hun voor fatsoenlijke correspondentie
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 05 oktober 2022 om 14:59 geantwoord
Beste meneer, mevrouw,
Momenteel is het inderdaad erg druk op onze klantenservice. Dit wordt vooral veroorzaakt door de hoge marktprijzen. Ik vraag u toch vriendelijk om begrip en geduld.
Het adres dat u doorgeeft is onbekend bij ons. Indien ik uw gegevens had kunnen achterhalen, had u van mij een e-mail ontvangen waarop u kon reageren. Dit blijkt nu helaas niet mogelijk.
Bent u van mening dat u toch meterstanden dient door te geven, dan zult u hierover een e-mail hebben ontvangen. Hierin staat altijd een link naar uw persoonlijke pagina.
Heeft u geen e-mail ontvangen en wilt u dat wij dit verder uitzoeken, adviseer ik dat u via de chat https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice of telefonisch contact met ons opneemt.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
NLE Webcare
Heeft op 06 oktober 2022 om 07:51 geantwoord
Daar ik geen mail van nle ontvang wordt mij alle info onthouden
Nle gebruikt een oud mailadres wat niet meer bestaat en zodoende ontvang ik geen info