Klacht: niet bereikbaar

GJRWelman op 05 oktober 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wil meter standen doorgeven niet mogelijk en zijn zonder ellenlange wachttijden niet te bereiken

Gewenste Oplossing:

mailadres van hun voor fatsoenlijke correspondentie

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 05 oktober 2022 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Momenteel is het inderdaad erg druk op onze klantenservice. Dit wordt vooral veroorzaakt door de hoge marktprijzen. Ik vraag u toch vriendelijk om begrip en geduld.

Het adres dat u doorgeeft is onbekend bij ons. Indien ik uw gegevens had kunnen achterhalen, had u van mij een e-mail ontvangen waarop u kon reageren. Dit blijkt nu helaas niet mogelijk.

Bent u van mening dat u toch meterstanden dient door te geven, dan zult u hierover een e-mail hebben ontvangen. Hierin staat altijd een link naar uw persoonlijke pagina.

Heeft u geen e-mail ontvangen en wilt u dat wij dit verder uitzoeken, adviseer ik dat u via de chat https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice of telefonisch contact met ons opneemt.

Bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

GJRWelman

Heeft op 06 oktober 2022 om 07:51 geantwoord

Daar ik geen mail van nle ontvang wordt mij alle info onthouden
Nle gebruikt een oud mailadres wat niet meer bestaat en zodoende ontvang ik geen info

Alle klachten die gemeld zijn door GJRWelman