Klacht: Niet betalen creditfactuur

debbie2286 op 14 december 2023 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Er is op 25 oktober een creditfactuur opgemaakt daar ik gestopt ben met mijn studie.
Tot op heden is deze nog niet teruggestort ondanks dat ik hierover meerdere malen zowel telefonisch als per mail contact heb opgenomen met het NCOI.

Er is vorige week bevestigd dat ik het bedrag uiterlijk gisteravond op mijn rekening kon verwachten (deze belofte is ook gedaan voor vorige week). Tot op heden heb ik het bedrag van €4008,00 nog niet mogen ontvangen en weet niet zo goed meer hoe ik druk kan uitoefenen om mijn geld terug te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door debbie2286