Mijn Klacht:
Ik heb een officieel verzoek ingediend voor uitstel van de inleverdatum van mijn eindopdracht. Na meerdere pogingen om telefonisch contact te krijgen, ben ik van kastje naar muur gestuurd en heb ik vaak meer dan een uur in de wacht gestaan. Na vijf weken heb ik nog steeds geen antwoord of bevestiging van de examencommissie ontvangen, terwijl mijn oorspronkelijke deadline nadert. Wanneer ik eindelijk iemand aan de lijn krijg, krijg ik steeds te horen dat mijn verzoek bij de examencommissie ligt of wordt de verbinding verbroken. Ook heb ik een klacht per email gestuurd omdat antwoord op mijn verzoek uitbleef. Ook hier hen ik geen antwoord op gekregen. Hoe kan het dat je een minimaal uur in de wacht moet staan voordat je iemand telefonisch kan spreken. Daarnaast weten de studiebegeleiders die ik heb gesproken alleen te melden dat mijn verzoek bij de examencommisie ligt en dat zij contact met mij zullen opnemen als zij meer weten of een update hebben. Dat is tot op heden door niemand gebeurd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een verlenging van de inleverdatum, zoals in mijn oorspronkelijke verzoek staat.

