Klacht: Beoordeling NCOI Masterclass Riskmanagement, Compliance Governance

op 16 januari 2020 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Gedurende de Masterclass heb ik de opdrachten ingeleverd welke door mijn docente als positief cq. zeer positief werden beoordeeld. Waar noodzakelijk heeft zij mij van feedback voorzien. Dit niveau en deze feedback heb ik ook gebruikt voor de eindopdracht.

Desondanks is de 1e versie van de eindopdracht met een 4,5 beoordeeld en werden er een aantal verbeterpunten aangedragen.
Deze verbeterpunten heb ik ten harte genomen en verwerkt in de 2e versie van mijn eindopdracht.

Wat schets mijn verbazing, ook deze werd met een 4,5 beoordeeld. Echter nu met compleet andere verbeterpunten!

Ik kan niet anders concluderen dat NCOI verschillende richtlijnen voor de beoordeling er op nahoudt. Hetgeen een zeer kwalijke zaak te noemen is. Hierdoor weet een student niet waar hijzij aan toe is.

Ik heb deze klacht ook per e-mail ingediend bij NCOI.

De 2e versie van mijn eindopdracht wordt alsnog met een voldoende beoordeeld; of
Ik ontvang van NCOI een kosteloos herexamen inclusief extra begeleiding van de kant van NCOI door de beoordelaar van de eindopdracht waarvoor ik uiteraard bereid ben naar Utrecht te komen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NvdZ1984