Klacht: Na overstap naar HN kan ik niet meer bellen

op 15 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Sim-kaart die ik kreeg,doet het niet.
Ben naar Belcompany gegaan en deze hebben contact opgenomen met HN en er werd een nieuwe SIM kaart opgestuurd.
De 2e SIM kaart moet geactiveerd worden er staat helaas niet bij hoe, maar na veel klikken kom ik erachter, dat het via de web-site van de klantenservice kan. Het nummer van de SIM kaart(893107071303635915) ingevuld en krijg de melding: Sim kaart ongeldig.
Opnieuw naar Belcompany (deze heeft gekeken, maar kunnen niets voor mij doen. Ik ben zo stom geweest om mijn abonnement via de website van HN af te sluiten. Kan nu dus al een week niet bellen en SMS’n. Kan zelf geen geld overmaken van mijn bankrekening, want daar heb ik mijn mobiel voor nodig.

Gewenste Oplossing:

Als HN contact opneemt en aangeeft hoe ik de boel aan de praat krijg. Het liefste wil ik kosteloze ontbinding van mijn contract, want ik heb nog niet een keer kunnen bellen. Ik wil weer terug naar het duurdere Vodafone. Ik heb hiervan geleerd, goedkoop is duurkoop!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 januari 2014 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht, heb ik u zojuist telefonisch gesproken. De desbetreffende afdeling heeft u een kosteloze annulering aangeboden. U kunt nummerbehoud aanvragen bij een andere provider en deze aanvraag zal door ons goedgekeurd worden. Op de dag dat je nummer zal worden omgezet, zal het abonnement bij hollandsnieuwe stopgezet worden. Ik beschouw uw klacht hierbij als opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u eventueel terecht op onze Facebook of Twitterpagina.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Alle klachten die gemeld zijn door qtnA4U42J