Klacht: na opzeggen nog een maand voorschot betalen

op 29 januari 2014 over Essent in de categorie Energieleveranciers

16-12-2013 is mijn contract opgezegd bij essent.
nu hebben ze 03-01-2014 het voorschotbedrag van mijn rekening gehaald.
dit heb ik toen terug gehaald en nu wordt ik vandaag gebeld dat ik het voorschotbedrag niet heb betaald terwijl ik daar al helemaal geen klant meer ben.
ik zeg dat ook tegen die dame die ik aan de lijn heb maar zij zegt dat het normaal is dat je de maand wanneer je de eindafrekening krijgt ook nog moet betalen wat ik zeer vreemd vind want ik krijg toch geen gas en stroom meer van essent.

dat ik het voorschotbedrag voor maand januari niet hoef te betalen wat mij meer als logisch lijkt aangezien ik er vanag 16-12-2013 geen klant meer bent.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 januari 2014 om 12:01 geantwoord

Geachte heer Riezebosch,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en uitleg gegeven waarom wij het voorschot van de maand januari 2014 nog in rekening hebben gebracht. Zowel op de eindafrekening van gas als die van elektriciteit hebben wij het voorschot van januari in mindering gebracht. U gaf aan dit nog eens goed te bekijken, maar ook toestemming om de klacht af te sluiten als opgelost. Ik gaf u al aan om bij vragen gewoon weer contact op te nemen met de klantenservice.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Richard
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door stefanriezebosch