Klacht: mobiel nooit ontvangen

op 24 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb jullie de advertentie gestuurd waarin staat dat als je het bewuste abonnement neemt , je de erbij afgebeelde en genoemde telefoon (samsung galaxy ace) erbij krijgt. Maar die heb ik dus nooit ontvangen. Hierover heb ik dus al verschillende keren gemaild op de site van KLACHT.NL Nu krijgt ik mail dat het blijkbaar niet duidelijk is waarover het gaat. beetje vreemd natuurlijk.
Als jullie de voorgaande corespondentie erbij nemen moet het meer dan duidelijk zijn !!!!!!!

Als nog de mobiel ontvangen en na een jaar lang gedoe een eind aan deze inmiddels vervelende langdradige slepende kwestie. Kortom een frisse start, voor mijn zoon en jullie
en misschien een positievere stand van het aantal opgeloste zaken op de pagina van KLACHT.NL

6 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste klant, Hierbij nogmaals onze excuses, Heb je wellicht nog die afbeelding van die advertentie of iets in een e-mail bijlage van die advertentie, zodat we dit nogmaals naar de technische dienst kunnen sturen? Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 02 januari 2013 om 12:03 geantwoord

Beste meneer Gosselink,

Je hebt aangegeven dat je een bestelling hebt geplaatst op 19 december 2011 met een toestel, de samsung galaxy Ace. Wij hebben in de email bevestiging gezien, dat je een sim only bundel 275 besteld hebt mét een 1000mb databundel zonder toestel. Echter de aanbieding van de spits die je als bijlage naar ons hebt opgestuurd, betreft een toestel met een sim only 275 en een 500 mb databundel. Dit is dus een hele andere aanbieding dan je gekozen hebt. Omdat je een sim only bundel 275 hebt met 1000 mb databundel, is dit geen toestel aanbieding die in de Spits staat. Vandaar dat je het toestel nooit ontvangen hebt.

Mocht je toch een toestel willen hebben, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

hollandnsieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door domarja