Klacht: mobiel nooit ontvangen

op 18 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Hierbij de gevraagde advertentie , mocht deze niet goed leesbaar zijn of om wat voor reden dan ook , aarzel niet en laat het weten zelfs de originele advertentie heb ik nog liggen.

Als nog een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Domarja, Uit je meegezonden advertentie kan ik helaas niet opmaken wat precies je vraag of klacht is. Zou je hier een (duidelijke) omschrijving van willen geven met een gewenste oplossing? Ik hoop je op die manier de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, team hollandsnieuwe

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 02 januari 2013 om 12:05 geantwoord

Beste meneer Gosselink,

Je hebt aangegeven dat je een bestelling hebt geplaatst op 19 december 2011 met een toestel, de samsung galaxy Ace. Wij hebben in de email bevestiging gezien, dat je een sim only bundel 275 besteld hebt mét een 1000mb databundel zonder toestel. Echter de aanbieding van de spits die je als bijlage naar ons hebt opgestuurd, betreft een toestel met een sim only 275 en een 500 mb databundel. Dit is dus een hele andere aanbieding dan je gekozen hebt. Omdat je een sim only bundel 275 hebt met 1000 mb databundel, is dit geen toestel aanbieding die in de Spits staat. Vandaar dat je het toestel nooit ontvangen hebt.

Mocht je toch een toestel willen hebben, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,

hollandnsieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door domarja