Mijn Klacht:
refurbished I phone besteld, 4sterren categorie. D.w.z. toestel mag alleen zeer lichte krassen hebben. Toestel ontvangen, met diepe krassen, deukjes van stootschade. dit hoort niet. en toestel is zeer vies.
Ik heb het binnen 24 uur gemeld, toestel geretourneerd. Ik wilde van het toestel af. Er was oppervlakkige schade (scheur in papieren bovenlaag) aan de doos. Ze wilde mij hier heel veel geld voor laten betalen (zo’n 75 euro), ipv een redelijke vergoeding van enkele euro’s. Ik was niet akkoord en vroeg om een nieuw toestel, dan maar in de oude doos. Hier gingen heel veel weken overheen. Mobiel.nl stelde zich uitermate stug op en telefonisch slecht berikbaar (heeft me heel veel geld gekost door zo’n 8 x 10 minuten in de wacht te staan. Ook kwamen ze afspraken m.b.t. terugbellen niet na. Uiteindelijk stond ik klaar om een klacht bij de geschillencommissie in te dienen. Toen kwamen ze dan eindelijk met een ander toestel. Ook weer heel vies, 3 kleine deukjes/beschadigingen. Hoort wederom niet bij een 4 sterren categorie. Ik stuurde het weer terug. Maar ze hebben er niets mee gedaan, mij gemeld dat het toestel goed is en dat ze het schoongemaakt hebben. Ik kreeg echter een vies toestel terug. Inmiddels ben ik maanden verder en al heel moe van dit bedrijf. Ik belde ze net weer, weer minutenlang in de wacht. “t is om wanhopig van te worden hoe slecht en klantonvriendelijk dit bedrijf is en schaamteloos ondeugdelijke producten levert. Nu ben ik het zo zat dat wij het smerige toestel inmiddels besloten zelf te reinigen, zodat we eindelijk het toestel in gebruik kunnen nemen na al die maanden. En wat denk je? Ja natuurlijk, telefoon laadt helemaal niet op. Ik bel weer…niet bereikbaar. Wie vergoed mij al dit gepruts en gebel? Wat een flutbedrijf. Hier wil ik vanaf.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een nieuwe iphone die heel goed functioneert, met een nieuwe batterij, en er krasvrij, deukvrij en schoon uitziet. Heeft het bedrijf dit niet, -hetgeen ik nu begin te vermoeden- dan neemt het bedrijf het product retour. In beide gevallen wil ik sowieso een deugdelijke behandeling door een serieuze medewerker met verstand van wat je een klant dient te leveren aan deugdelijke producten en klantenservice en bereikbaarheid en schadevergoeding. Uiteraard ook vergoeding mij mijn belkosten! Ik heb ze nog gevraagd om mij terug te bellen, maar dat deden ze niet en ze zeiden dat ik met een gratis nummer belde, dat was dus helemaal niet zo. Ik vroeg het nog 2x na.
