Klacht: misleiding en onkunde verkoper( alkmaar)

op 18 oktober 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

op 12 augustus 2017 hebben wij gekocht, op 9 september komt het leidingschema per mail, hierin staan diverse fouten en heb de verkoper gebeld dat dit gewijzigd dient te worden. ook geef ik aan dat ik voor de kookplaat een 3f aansluiting nodig heb en niet de op tekening vermelde 2 x 230. Tot 3 x toe is de tekening niet goed. Bij de laatste staat de kookgroep nog steeds op 2 x 230V na overleg met de verkoper die aangeeft dat de 3F aansluiting wel in bestelling staat ga ik akkoord met de tekening.
op 6 oktober word bij het leveren van de keuken onze 4 platen bakken plat gereden. Tevens kom ik er achter bij het contoleren van de onderdelen de foutieve kookplaat met 2 x 230 V word geleverd, ook zijn de lichtlijsten niet conform de orderbevestiging en missen wij de bestek la. Op 7 oktober word door de monteur dit nogmaals aan de leverancier bevestigd.De zelfde dag word er per courier een kookplaat geleverd weer een 2 x230V omdat wij al 2 weken leven op magnetron maaltijden en Chinees sluit ik deze in wanhoop maar aan. Op 11 oktober bellen wij de klantenservice wat de status van de door de monteur gemelde manco\’s worden op gelost. Hier krijg ik een zeer onprettig persoon aan de lijn die meld dat de la niet in de opdracht zit en de lichtlijst niet meer leverbaar is. Tevens geef ik aan dat de kookplaat ook niet conform de opdracht is en geeft deze aan dat die word gewisseld als de achterwanden worden geplaatst.
op 17 oktober neem ik weer contact op om te vernemen wanneer de achterwanden worden geleverd en vraag weer naar de kookplaat met veel door vragen verneem ik dat de kookplaat weer fout zou gaan.
vraag hierbij een onderhoud aan met de regiomanager, eveneens een onprettig persoon en blaf je gewoon af.

Op dit moment zal ik mijn groepenkast moeten wijzigen kosten ä 900 euro.

Keukenconcurrent zijn dozen schuivers en aftersales kunnen zij niet.

plaatsen juiste achterwanden
plaatsen bestek la
plaatsen juiste lichtlijsten ( niet leverbaar dit graag in overleg)
vervangen kookplaat of een schade vergoeding voor de nog te maken kosten die op 12 augustus al bekend zijn
schade vergoeding voor de plantenbakken á 100 euro

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer Schooltemeijer, Ik schrik van uw bericht. Het is absoluut niet de bedoeling dat u ervaart dat u niet correct te woord wordt gestaan en daarbij de afhandeling van de service niet naar wens verloopt. Uw ordergegevens heb ik opgezocht en stuur ik door naar de klantenservice, waar vanuit u morgen gebeld zou worden. Met vriendelijke groet, Robin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht NessaSch

1 maand geleden - Eerst zien, dan geloven. Klantenservice is niet snel een schildpad loopt sneller.

Reactie van de melder van de klacht NessaSch

1 maand geleden - 19-10-2016 zoals ik al dacht zijn we niet gebeld Nu maar naar de rechtsbijstand om de overeenkomst te ontbinden

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer Schooltemeijer, Wat ontzettend vervelend dat u niet bent gebeld, excuus! Ik heb uw bericht nogmaals doorgestuurd naar de klantenservice met het verzoek morgen sowieso met u te bellen. Met vriendelijke groet, Robin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door NessaSch