Klacht: misleidende verkoop door keukenconcurrent

op 09 oktober 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij werden een week gelden door keukenconcurrent met de mededeling: Gefeliciteerd u mag een voor een vrijblijvende offerte langskomen en dan krijgt u ook nog 50% korting. Met daarnaast ook nog een gratis plaatsing.
We zijn aan het kijken voor een ander huis, dus we zijn aan het oriënteren wat er is in keukenland.
Wij een afspraak gemaakt op 8 oktober. Netjes te woord gestaan door een leuke vrouw. Uitzoeken wat mooi is en wat je graag zou willen hebben. Na dit alles eerst de keuken geschetst en berekend. Veel bakken koffie moesten we de offerte ondertekenen.
Alles werd in het systeem gezet en moest ook handtekeningen zetten bij de apparaten(foto\’s) die we voor \”onze keuken\” hadden uitgezocht. Bij het ondertekenen van algemene voorwaarde, kreeg ik waarschijnlijk eerst een samenvatting. Want thuis in meegeleverde papieren kwam ik ineens een andere algemene voorwaarde te zien. Kortom op de terugweg naar huis realiseerde we pas wat we hadden gedaan( heel stom eigenlijk) maar als je niet tekende kon je geen 50% procent korting krijgen en geen gratis plaatsing. Wij willen deze orderbevestiging zonder de 30% anuleringskosten.

Als we van deze order af zijn en geen 30% anuleringskosten hoeven te betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw, Wat vervelend om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over uw bezoek aan onze showroom. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega in de showroom. Hij zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik heb begrepen dat uw dossier intussen in behandeling is bij mijn collega's van de juridische afdeling. Mijn collega heeft hierover telefonisch contact met u opgenomen en heeft u een schikkingsvoorstel gedaan. Op dit moment is zij nog in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 25 oktober 2016 om 13:28 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Zojuist krijg ik een melding door van mijn collega van afdeling juridische zaken. Ze heeft een mail van u mogen ontvangen waarin u aan heeft gegeven alsnog een keuken wenst af te nemen. Dat is natuurlijk goed nieuws.
Ik ga er van uit dat deze klacht dan ook is opgelost. Mijn collega's in het filiaal kunnen u verder helpen.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door kboets