Klacht: misleid door keukenconcurrent

op 12 juli 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

op 2 juni zijn wij naar de keukenconcurrent vestiging Almere geweest voor advies en eventuele kosten. Op die dag zelf was een actie keukens voor de helft van de prijs maar die verloopt de volgende dag
De verkoper vertelde als ik in aanmerking zal komen voor de actie van 50% korting zal ik een overeenkomst tekenen dat ik alleen in aanmerking kom voor de actie en niet een koopovereenkomst teken omdat ik niet een keuken heb uitgekozen. hij vroeg ook of ALS ik in de toekomst een keuken afneemt voor wat voor fictie bedrag het word.

nu worden wij mee geconfronteerd dat we 30% van de fictie bedrag moet betalen als we het annuleren

met mijn goede bedoeling wou ik een keuken afnemen bij de keukenconcurrent
dus heb ik een afspraak gemaakt op een zondag voor een offerte van een keuken.
we hebben samen met mijn vrouw een keuken samengesteld om te kijken wat het zal kosten.
de verkoper kon niet gelijk de offerte berekenen om dat het tijd kost. op de website is anders vermeld je zal het direct krijgen.
de verkoper zal per email de offerte sturen

en nou wat blijkt ik heb duidelijk een offerte gevraagd en nu stuur hij mij een orderbevestiging dat ik een keuken heb uitgekozen van 9263 euro
ik heb gesproken met de verkoper en die heeft het gewijzigd
dan voel je als consument dat je belazert word.

op zo manier voel je als consument niet prettig bij zo bedrijf daarom wil het annuleren zonder de 30% annuleringskosten te betalen van de fictiebedrag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Excuses hiervoor. Ik ga deze situatie bespreekbaar maken in de showroom en zorg ervoor dat u hierover gebeld gaat worden. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht lanh tran

1 jaar geleden - goede morgen chris heeft u wel uberhaupt contact met de showroom gehad want dan nemen ze niet de genoegen om mij even te bellen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 03 augustus 2016 om 12:36 geantwoord

Beste meneer / mevrouw,

Ik heb begrepen dat uw order is geannuleerd en dat u op 1 augustus jl. hiervan een bevestiging heeft gehad vanuit onze juridische afdeling.

Ik ga er van uit dat hiermee deze klacht naar behoren is opgelost en ik ga dan ook over tot sluiting.

Als wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door lanh tran