Klacht: Slecht (klanten)service

N N op 23 januari 2024 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Emails die via mijndomein verzonden worden raken 40% in de spam terecht bij de ontvangers. Zeer slechte zaak.

Wanneer aangegeven doet mijndomein er zeer weinig aan. Ook andere providers geven aan dat MijnDomein emails zeer vaak problemen hebben dat deze niet aan komt bij de ontvangen of in de spam terecht komt.

Ver weg blijven van deze email provider. Zeer slecht

Gewenste Oplossing:

Mensen waarschuwen ver weg te blijven van dit slecht bedrijf. Betalen voor een service dat voor 40% niet werkt.

Belachelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnDomein.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnDomein.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnDomein.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnDomein.nl

Heeft op 02 februari 2024 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat wij geen contactgegevens hebben ontvangen en verder foutieve NAW gegevens kunnen we de klacht niet behandelen als we niet weten om welk account het gaat en zal deze op opgelost gezet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door N N