Klacht: opzegging domeinnaam

Michele Frederickx op 19 april 2023 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al maanden mijn domein naam op te zeggen, heb meerdere tickets aangemaakt op hun helpdesk pagina. Maar ik ben volledig blue op dit vlak en krijg het niet voor elkaar. Hun mail adres bestaat niet en telefonisch zijn ze uren niet bereikbaar wegen te lange wachttijd. Ik krijg nu een factuur die ik echt niet ga betalen, want ik heb tijdig genoeg gereageerd. Ik weet niet wat ik moet doen om die op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Ik heb via hun ticket document gevraagd mijn domein op te zeggen. Ik wil dat zij dit doen en mij niet doorsturen naar hun website, die voor mij volledig onbedienbaar is. Ik wil ook een creditnota voor de laatste factuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnDomein.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnDomein.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnDomein.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnDomein.nl

Heeft op 09 juni 2023 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen, we hebben je in maart uitleg gestuurd hoe je via je persoonlijke beheerpagina de domeinnaam op kunt zeggen. Dat is dus nooit gebeurd met als resultaat dat je er niets opgezegd is en je een verlenging hebt ontvangen inclusief een factuur. Ik wil dit graag met je oplossen maar dan wil ik je vragen een ticket in te sturen.

We willen graag met jou in contact komen. Zou je daarom een nieuw ticket willen aanmaken en dit onderwerp toevoegen: Onderwerp: t.a.v - review. Je kunt dit doen via de volgende link: https://helpdesk.mijndomein.nl/hc/nl/requests/new
Bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Michele Frederickx