Mijn Klacht:
Ik probeer al jaren mijn overeenkomst op te zeggen bij mijndomein. Ik heb ooit een domeinnaam aangekocht die ik al jaren niet gebruik.
Hiervoor wordt ik steeds via de helpdesk naar een QA gestuurd waar niet duidelijk het proces van opzeggen vermeld staat. In 2021 nog eens gebrobeerd via mijn account alle stappen te volgen. Dit was een hele uitzoekklus. Daarbij heb ik per mail gevraagd om een bevestiging omdat het proces zo moeilijk is. Alles verloopt via een chatbot en rechtstreeks mailen in niet mogelijk. Nu ontvang ik weer op de deurmat een factuur met aanmaning van 114 euro voor een dienst die ik niet afneem. Ik probeer contact te zoeken met mijndomein maar ook nu is het niet mogelijk. In mijn account staat geen product actief. Ik heb alles nog eens doorlopen maar ik kan nergens contact leggen. Als ik via de chatbot bij een formulier terugbelverzoek kom krijg ik de melding dat tot ver augustus nog steeds geen tijd is om een online belafspraak te maken.
Gewenste Oplossing:
Opezeggen overeenkomst met bevestiging inclusief intrekken laatste factuur
Als dit niet lukt ga ik ook proberen de facturen van de afgelopen 3 jaar terug te vragen. Ik heb mailtjes van een paar jaar terug waar ik al uitleg dat ik mijn overeenkomst wil opzeggen.
