Klacht: Opzeggen en contact opnemen

Hristina op 08 mei 2023 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al enkele maanden contact op te nemen met Mijndomein, zodat ik mijn relatie met dit bedrijf kan beëindigen. Op de manier zoals beschreven in hun helpdesk ben ik helaas niet geslaagd. Telefonisch contact is er niet, e-mailcontact is ook onmogelijk.

Gewenste Oplossing:

Met een persoonlijk contact en opzegging van alle diensten voor vegakoken.nl en grafaro.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnDomein.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnDomein.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnDomein.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnDomein.nl

Heeft op 09 juni 2023 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hristina